Eeliiff2 Haftayım doktorum bebek kilo almadığı zayıf kaldığı için doğuma alıp bebeği anne sütüyle besleyelim dedi. Yarın yatışım olacak normal mi sezaryen mi olacak bilmiyorum hiç bişey demedi açıkçası korkuyorumda var mı böyle bir durum yaşayan kızlar yardımcı olur musunuz :((
ArasisMom Eeliiff2 İnşallah sağlıcakla kavuşursunuz bebeğinize 🙏 Konu hakkında çok bir bilgim yok ama bende Riskli gebelik tanılıyım 34 + Haftadayım ve 37+4 de sezeryan doğum için gün aldım bende burada bekleyeyim 37. Haftada sezeryan yada normal doğum yapanlar bebekleri nasıldı kuvöz durumu oldumu gibi 🙄
Lem Eeliiff2 hiç duymadım böyle bişeyi ama doktorunuz tabi en iyisini bilir 37 haftada zaten ciğer gelişimi tamamlamış oluyor korkma kuzum
Lem ArasisMom korkma kuzum olmaz 37+4 artık gelişim tamamlanmış demek bende 38 de sezeryana alıcam pek fark yok yani
Eeliiff2 ArasisMom Benimde yarın sabah yatışım olacak tam 37+1 oluyorum doğum hakkında bilgisi olan olursa yani bu haftalarda aynı durumu yaşayan biri yardımcı olursa çok sevinirim ya insan ister istemez stres oluyor🥲
ArasisMom Lem İlk oğlumu 38+5 sezeryan olmuştum. Bunda riskli gebelik tanım var ve normal doğum süreci başlamadan alınması gerekiyormuş. Aksi halde bebeğin ve benim hayatım riske giriyormuş. İnsanın içi rahat etmiyor son 3 haftamız sağlıkla geçiririz inşallah kalan süreci 🙏🌸
MervEslinArden Eeliiff2 Kilosu haftasına göre zayıfta olsa küveze girmemesi için uygun bir kiloda solunumda sıkıntı olmazsa inşallah olmaz doğum sonrası verirler yanına
sadbut Eeliiff2 2 kilo üstü bi problem yoksa yatış yapmıyorlar diye biliyorum cogu kisinin bebişi kuveze alınıyor 2 kilo olunca kuvezden cıkarıyolar genelde
Dileksunaa00 Aynı durumun ben yaşıyorum şuan 36+4 günlük hamileyim suyum az bebek kilosu 2550 ve kilo alımı aşırı yavaş bacak boyu 2 hafta geride bebek 1 hafta geriden geliyor ama doktor doğuma alalım demedi bayramdan sonra doğuma alıcam diyor korkuyorum bende 🥲
Eeliiff2 Dileksunaa00 Benimde yarın yatışım olacak aşırı korkuyorum bende ama bebişlerimiz sağlıkla doğsun en önemlisi o 🥹
Dileksunaa00 Eeliiff2 sağlıklı şekilde kucagına alırsın inşAllah yavrunu kuzum olumlu güzel düşün güzel olsun ❤ 😇
Elmasekeri1 Eeliiff2 bende 37. Haftamdayim fakat sizin durumunuzu geçen sene kuzenim.yasadi bebiş kilo almadığı için 37. Haftada sezeyuan oldu bir sıkıntı yaşamadı sizde yaşamazsınız ins 🙏
Eeliiff2 Elmasekeri1 İnşallah teşekkür ederim aynı durumu yaşayanlar böyle yazıkça sanki içim rahatlıyor birazda olsa🥹
Elmasekeri1 Eeliiff2 sakin olun benimde sıkıntılı durumların oldu doktorum 36 hafta hafta olduktan sonra korkma dedi sizinde öyle artık korkulacak bir durum yok ins saglikla kavuşal ins 🙏