dusperisi ilkinde de vardı ama ilk doğumumda daha rahattım bu ikinci benim için çok daha zordu halen ameliyat yerim acıyor ve ben acıya dayanıklı bir insanım ona rağmen acıyor diyorum dün kontrolde doktor gösterdi iç de çok fazla kesi yeri var her yerim dikiş gerçi benim problemim sadece plasenta previa değilmiş sağ yumurtalıkta kist varmış onu almışlar rahim de mesabeye yapışıklık vardı onu ayırmışlar bağırsak tıkanıklığım varmış onu açtılar üzerine de tüpleri bağladılar o yüzden içim hep yara umarım iyileşir bir an önce gerçi ben normal hayatıma dönmeye başladım araba sürebiliyorum alışverişimi yapabiliyorum ama tabi taşıyamıyorum belki de yaşım o zaman 27 idi şimdi 33 iyileşme sürecini yaş da etkiliyor olabilir