Peye bugün yatisim yapıldı 3 kişiden kan istediler ama iki kişi anca verdiler diğer ayarladigimiz iki kişinin kanı olmadı birinin kanında enfeksiyon digeride iki ay önce yurtdışına çıktı için kan almadılar belden uyusturucaklarini söylediler plesentam sol taraftı sanırım yapışıklık olduğunu söylediler az bişe yapışık dediler yarın doğum yapicam insallah kanamam çok olmadığı için 37+3ü bekledi doktorum