minicikanne benim 3. Gebeliğim ilk ikisi sorunsuzdu ve normal doğurdum . Şimdi 20+1 oldum .bu çarsamba ayrıntılıya giricem . Tam kapatıyor demişti dr. İnşallah çıkmıştır . Biraz ağır kaldırsam hemen agrı oluyor . İki çocuğum var 1.5 ve 3.5 yaşlarında . İster istemez kaldırma , eğilme oluyor. Ve olunca da karnıma ağrı giriyor çok korkuyorum .bize ilişki yasak demedi dikkatli yapın dedi . Nadiren yapınca da alt kısmim Çaltıcak gibi agrıyor . Allah yardımcımız olsun hepimizin 🤲