Selam kızlar, gebeliğimin başından beri Plesanta aşağıda. Perinatolojide Plesanta previa parsiyalis tanısı aldım. Gittiğim doktor Prof.tu. Normal doğum düşünüyorsan yapabilirsin, rahim tamamen kapalı değil dedi. Kontrollerime doçente gidiyorum, kadın doğumda takipliyim. Kendi doktorum doğum konusunda henüz net konuşmuyor. Bugünde Çam ve Sakura hastanesine gelmiştim kan tahlillerim için. Buradaki doktor muayene etti, sezaryen olmalısın dedi. Perinatoloji’de takipli olmalısın dedi. Çok kafam karışık. Var mı benim gibi bu durumu yaşayanlar. Konuşmaya ihtiyacım var. Bu arada 29+5teyim, ikinci hamileliğim. İlki suni sancı ile normal doğum oldu.