Sumeyye_28 öyle olmuyor. Ücretsiz izin kullandım. Hala borç toparlıyoruz. Üstelik tatil yapan, gezen dışarıda yemek yiyen insanlar da değiliz. Önceliğimiz kira, fatura ve mutfak olmasına rağmen. Tek maaşa düştük ve son iki- üç yılda her şey 2-3 katına çıktı ve eliminde maaşı öyle artmadı.