sadbut kimse kimseye acındırmıyor hanımefendi çocuk yaparken de kimse kimseye zaten sormuyor herkesin her hamileliğini geçmiyor masabaşı iş diye ayakta duruyorsun diye benden fazla iş yaptığını düşünüyorsan helal olsun diyecek hiçbir şey bulamıyorum tavsiyen biraz çalışıp sizin de aynı şekilde masa başında iş bulmanız dışardan davulun sesi hoş geliyor tabii ki üniversite yıllarında ben de özel sektörde çalıştım özelde sektörde evet kurumunda çalışmanın ne demek olduğunu gayet iyi biliyorum siz bunu sorgulayın diyen bu konu hakkında yorum yapın diyen olduğunu hiç düşünmüyorum anlayamadığım şey bir annenin bir anneye bu şekilde saçma saçma yorumlar da bulunması kimse sizden akıl para istemedi sonuçta niye kendinizi bu kadar yordunuz anlam veremedim