ben serklajlı olduğum için 32. haftada mecbur ayrıldım izne ilk gebeliğimde, bütün izinlerimi toplu kullandım ve 4 aylıkken neredeyse işe başladım çok küçüktü gerçekten. ama iş yerim yakındı öğlen bazen de insiyatif ile bana emzirmemem de izin verdiler arada gittim geldim. ama bu gebeliğimde serklaj yok gerçekten oturmak zor ben de savaşıyorum 32. haftada ayrılıp ayrılamamk için..