hanimhanimcik kız erkenden test olmaz bekleyin tezcanlılık iyi değil daha hani ohooo. bende de hiç belirti yok zaten kendimi üzemem erkenden adetim bikaç gün gecikirse test yaparım🥲
Allahneverdiysee Benimadimanne benim bat 6 dün yaptım çok silik çıktı bugün de yaptım yine silik ama ben gmrebiliyorum
Benimadimanne Allahneverdiysee reglin gecemsini bekle bende sanırım öyle yaoacam herkees varsa bile teste çıkmaz diyir
Allahneverdiysee Tulaysavas1995 bormal test mi erken gebelik testi mi ? Ben aile hekiminde kan verdim
Tulaysavas1995 Allahneverdiysee ben normal test yaptım ondan önce 3 test yaptık üçgen önce erken gebelik onlar da da gözle görülür şekilde vardı bugün attım da gene silik çıktı https://share.icloud.com/photos/07529xoqhUbdLVXP0oTpLQFUg
eses26_ Reglime 2 gün var bat 30 şubatta boş gebelikten kürtaj olmuştum o zaman bat günümde silik çıkmıştı şuan daha belirgin teste göre geç döllenme falan yok değil mi
Sezei eses26_ kuzummm tebrik ederim sabah kan testiyle doğrulayabilirsin maşallah çok güzel bi şekilde çıkmış hayırlı olsun inşallah 💕
babyshark__ acemiannne benimde 5haziran bat benim çok akıntım var bazen acaba adetmi oldum diyip WC gidiyorum su gibi ama tam şeffaf degil akıntı beyazımsı inşallah vardır bebiş ben gecikmeyi beklicem yapmicam test 😂🙄
acemiannne babyshark__ aynı benimde iki gündür sık idrara çıkmada var inşallah vardır pazartesi randevu aldım direkt kan vericem 🥰
Hiranur_2180 acemiannne bat günlerimizde aynı randevu tarihlerimizde aynı güzel haberlerle gelelim buraya :)
Hiranur_2180 Siyahbeyaz_ bekleyelim bakalım ben yarın test yapsam mı diye düşünüyorum ama 3 gün önce acilde test verdim 0,35 çıktı ama göğüs hassasiyetim arttı kasık ağrım var adet olacakmışım gibi sanki ama beklemedeyim
Siyahbeyaz_ Hiranur_2180 senin adet tarihin gecikti mi kuzum.aslinda bu ay salmıştık sadece yumurtlama döneminde geri çekilme oldu. Pek sanmıyorum da nasip🤷🏻♀️ ama senin değerin Sanki yükselir gibi geldi bana. Olmadı güvenilir markayla test yap kuzum
Meln6 Benimde bat 5 Haziran 1 yıldır bekliyoruz.Bugün test yaptım tertemiz negatif çıktı. Rabbim buradaki herkesin kucağını doldursun inşallah 😔
Hiranur_2180 Meln6 doktora göründünüz mü bir sıkıntı var mı bizde bu ay tam 1 yılı doldurmuş oluyoruz ve hiç bir problemim sıkıntım yok
Meln6 Hiranur_2180 yok gitmedim ha bu ay ha birdahaki ay diye diye Kasım ayında bi kimyasal gebelik yaşadım çevremdekiler kimyasal olduysan bi sıkıntı yoktur yine kalırsın dediler galiba öyle düşünerek hep erteledim ama bu ay da olmazsam doktora gitmeyi düşünüyorum