Tulaysavas1995 Esmakeskin https://share.icloud.com/photos/04fagPrhfIKPNjtv7VoXInZfg Bugün ki yaptım da çektim ama kamera da belli olmuyor var ama sonrasın da bunlar gibi belirgin oluyor
Esmakeskin Bence 2 gün sonra tekrar yap zaten daha varmış daha da koyulaşır varsa ki inşallah koyulaşır ❤️
Benimadimanne tosbito evet benimde kistin var 3 ay sonra Baktiracam Dr dedi ve aynı belirtileri yaşıyoruz İnşaAllah hamileyizdir 🥹🥲
acemiannne Benimadimanne ay sonunu beklemek çok zor ben randevu aldım ayın 2 sine doktordan bayram öncesi gidip bakmak istiyorum test sonucu ne olursa kan verip öğrenmek istiyorum 🫣 bayram tatili uzun çünkü
Tulaysavas1995 acemiannne İnşAllah öyledir bugün ki yaptım da gözle görülüyor ama kamera da belli olmuyor
Hiranur_2180 acemiannne bat günlerimizde aynı randevu tarihlerimizde aynı güzel haberlerle gelelim buraya :)
acemiannne Tulaysavas1995 ayy inşallah vardır hepimizde canım ya insan umutlanıyot ama tereddüt ediyorum 🤔
babyshark__ acemiannne benimde 5haziran bat benim çok akıntım var bazen acaba adetmi oldum diyip WC gidiyorum su gibi ama tam şeffaf degil akıntı beyazımsı inşallah vardır bebiş ben gecikmeyi beklicem yapmicam test 😂🙄
Tulaysavas1995 acemiannne rabbim en güzel zamanda sana da bütün anne olmak isteyen kadınlara nasip etsin inşAllah
acemiannne Benimadimanne aynen bakalım dayanabilirsem pazartesiye kadar test yapmadan durcam sonra kan veririm
Siyahbeyaz_ https://hizliresim.com/tcj69kg bu ay korunuyorduk kuruma cizgisi belki de gecikmeyi beklicem hiç umudum yok gerçi😏