Eda0509 Scb ben hep randevumu öğlenden sonraya alırım saat 2 ye. Doktra girene kadar saat 2 buçuk oluyor canım. Dün gittim ikili test yaptirdim. Gittim kan verdim sonra da canım. Oluyor yani merak etme. Saat 5 e kadar kan verebilirsin
Eda0509 Scb sende haledersin kuzum. Aç filan olman gerekmiyor bu arada ikili test kanı için. Sağlıkla gelsin bebiklerimiz inşallah 💜
Duyguxx Kızlar sonuç ne zaman çıkıyor devlet hastanesinde? Ve ikili test sonucunu ne zaman alırız? Ben ikili testten sonraki gün doktoruma gitmek istiyorum cinsiyet için sabırsızlanıyorum. Ense kalınlığını testi yaptırdığım gün söyleseler ertesi gün gidebilir miyim doktoruma
Eda0509 Duyguxx ikili testi 15 gn sonra çıkıyor canım. Yani devlet öyle. 15 gün sonraya randevu aldım zaten. Hem sonucu gostercem hem muayene olcam
Duyguxx Eda0509 canım peki o gün ense kalınlığını söylerler mi bana. Çünkü ikili test sonucunu beklersem 2 ay doktor kontrolüne gitmemiş oluyorum.
Scb Aysnrplt ay valla sana nie oyle demişler anlamadım ben geçen hastaneye gittim sordum sen bahadır bey yapiyo sadece demistin ya sekreterindeki kız diğer dr larda yapiyo demişti canim
Eda0509 Scb aynen canım randevu al. Ben aldım 16. Gün o zman gidicem. Hem muayene hemde sonucu gösteririm
Eda0509 Duyguxx benim doktorum söyledi canım. Yani yanındaki sektere söylüyor zaten not alsın diye. Bide hepsini kağıda yazıp vermişti bana. Seninde söyler herhdle canım 😊