Eda0509 Duyguxx benim doktorum söyledi canım. Yani yanındaki sektere söylüyor zaten not alsın diye. Bide hepsini kağıda yazıp vermişti bana. Seninde söyler herhdle canım 😊
dorukhan_nehirada_moms Ben testide usg yide persembe yaptirdim sali aldim beklemedim hic hemen cikti yakacik kadin dogum hastanesinde yaptirdim ben tee ekim sonunda ama suan 29 haftaligiz cnk 3 lu 4 lu tarama yaptirmadim seker yuklemeside yaptirmadim gayette ii gidioruz Allahin izniyle