zey35 -Yasar-123 @Btl_0909 valla ne yaparsan yap takılıo yavrum . Ben bi yandan çanta örüyorum bi yandan oyuncak iki farklı şey olsun elimde dedim 🤣 örgü örerken bile kafamın içinde hep acaba şöyle mi böylemi die kendimle konuşuyorum 🙈
zey35 Btl_0909 yook yoook hiç susmuo valla 🤣 bazen kendime kızıyorum ay yeterr die 5 dk sonra gene aynı moddayım 🤣🤣🤣🤣
zey35 Melisal bende yaptım 6.günüm die ama negatif gerçi idrarda çıkması en erken 8 ila 10. Günler dio arastırdığımda ama dayanamadım 🙈
-Yasar-123 Melisal 5. Gün çok erken değil mi ? Keşke yapmasaydin çok zor beklemek ama genelde okuduğum kadarıyla 8. Günde belli oluyo
Melisal -Yasar-123 olanlarda çıkıyor olsa çıkardı diye düşünüyorum toplu test almıştım yapıyorum her gün, biraz erken kan vereceğim negatifse ilaçlara devam etmek istemiyorum boşuna
-Yasar-123 Melisal nasıl istersen canım inşallah çok güzel sonuçlar alırsın. Kanı da 10. Günden önce verme bence
Dilekkk7 zey35 ben 14 mayısta transfer oldum 5.gün aman çıkmaz zaten ama yine de yapcam diyip yaptım aşırı silik çıktı. Çok şükür şimdi kan değerim de yükseldi kese göreceğiz haftaya inşallah. Hepinizin inşallah pozitiftir canım kızlar ❤️
zey35 Dilekkk7 ne kadar güzel çok sevindim kuzum senin adına umarım sağlıkla kucağına alırsın ☺️valla benimde bugün 6. Günüm sabah evde test yaptım ama çıkmadı :/ genede moral bozmuyorum test gününe daha çok var diyorum ve beklemeye devam ☺️
Btl_0909 zey35 kız ckmıyor ya yapıp modunu düsürme sakınn ben 8. Günümde yaptigimda bile belli belirsiz biseyler var hic emin degilim bugun 9. Gunum yapmadim yarin 10. Gunumde yapicam artk
Kubra12355 zey35 merhaba bende transfer oldum hayırlı sonucu aldım pozitif olarak 4. Gün embriyosuydu benimde yarın kese için çağırdilar bilmiyorum görebilecek miyiz darısı başınıza 🥰
zey35 Kubra12355 amin teşekkür ederiz sizde hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi 🙏🏻☺️
zey35 Btl_0909 ay valla fenalık geçircem ben bu bekleme sürecinde 🤣 3. Gün 4. Gün testte çıktı diyenleri görüp gaza geliyorum napayım bacım 🤣🤣 testlerde tutarsız yapıon bişi çıkmıo bida yapıon hayalet çizgi çıkıo falan ay neyse 🤣 beklemedeyim ben umudum var 🤣🤣