zey35 Btl_0909 ay valla fenalık geçircem ben bu bekleme sürecinde 🤣 3. Gün 4. Gün testte çıktı diyenleri görüp gaza geliyorum napayım bacım 🤣🤣 testlerde tutarsız yapıon bişi çıkmıo bida yapıon hayalet çizgi çıkıo falan ay neyse 🤣 beklemedeyim ben umudum var 🤣🤣
zey35 Kubra12355 amin teşekkür ederiz sizde hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi 🙏🏻☺️
vilanelle zey35 umarım tutunmuştur bebeğinizz, ben de doktor takipli estrofem ve duphaston kullanıyorum da çok fazla göğüs sancım başladı, bu ilaçlar böyle ağrı yapıyor sanırım, size de yapıyo mu?
vilanelle zey35 ve de kocaman oldular :( çok zor adete kadar buna katlanmak, gebelik olursa zaten devam ama ona diyecek bir şey yok:)