Melisal -Yasar-123 benim de yok zaten o kadar çok ilaç kullanıyorum ki belirti olsa da onlardan olur biliyorum tedavinin en zor kısmı cidden bu bekleme kısmı 🥲
zey35 -Yasar-123 benim ara ara çoğunlukla sol kasığımda batmalar oluo hatta arada adet olcakmışım gibi sancı girio bi de göğüs ucum acıodu ama kullndığım ilaçlardan mı psikolojik mi bilemedim valla ya :/
-Yasar-123 zey35 magnezyum d ve e vitaminleri, folik asit,estrofem,progestan kapsül ayrıca iğnesi ve kan sulandırıcı
vilanelle zey35 umarım tutunmuştur bebeğinizz, ben de doktor takipli estrofem ve duphaston kullanıyorum da çok fazla göğüs sancım başladı, bu ilaçlar böyle ağrı yapıyor sanırım, size de yapıyo mu?
Btl_0909 -Yasar-123 benim de oyle oldu 5. Gün bitti agrilar simdi normal hic bisey yokmus gibi 😂kafayi yememem de ramak kaldi dusunmekten
-Yasar-123 Btl_0909 düşünmeden olmuyo da oyalanacak bı şeyler bulmak lazim aslında yokda kafamız hep oraya gidiyo
Btl_0909 -Yasar-123 dogru diyorsun oyalanacak bisey bulsam bitince yine takarim ben takmamak cok zor ya
zey35 -Yasar-123 @Btl_0909 valla ne yaparsan yap takılıo yavrum . Ben bi yandan çanta örüyorum bi yandan oyuncak iki farklı şey olsun elimde dedim 🤣 örgü örerken bile kafamın içinde hep acaba şöyle mi böylemi die kendimle konuşuyorum 🙈