Mahidevran61 bende çok korkuyorum, hamile kalmadan önce bile eğer Allah nasip ederde hamile kalırsam sezaryen olurum diye düşünüyordum. Annem dört çocuk doğurmuş, ilk bebeğini doğum hatası yüzünden kaybetmiş, 10 saat yaşamış ve ölmüş, daha sonra iki normal ve bir sezeyan doğumu var. Ben anneme sordum anne ben doğurabilir miyim normal sen ne diyorsun bu duruma diye, annem hayatta sana bu acıyı çektirtmem sezeryan ol dedi. Eskiden sezeryan olmadığı için bir sürü anne ve çocuk ölüyordu, kimse bunu söylemiyor, tutturmuşlar sezeryan doğum şekli değil diye, o ve ya bu şekilde bu çocuklar çıkacak öenmli olan biz ne istiyoruz? eskiden yoktu böyle bir kolaylık şimdi var, ne yapalım yararlanmayalım mı?🌸