Mahidevran61 önemli olan sancıyı çekebilmek yoksa doğum anında o kadar da bu zorluk yok ve sanki ben sancıyı ıkınırken fazla bile hissetmedim ve sancı anında yanında birilerinin olmadı çok önemli bence . Sancıyı tarif edemem benim belden girmişti hep ve her sancı da anneme belimi ovalattırıyordum iyi geliyordu bebeğim doğduğunda o an Allah’a çok şükür ettim hem doğumun altından kalktım diye gemde bebeğimi sağlıcakla kucağıma aldım diye şu an 22 günlüğüz 🙂çünkü gerçekten bende yapabileceğimi düşünmüyordum Allah yardım ediyor düşünsene o kadar sancı çekiyosun gözünden bir damla yaş gelmiyo benim öyle oldu 😁