Necla3313 canım ben aşılamanın 15. günü pozitif gördüm Buda adetimin 2. gününe denk geldi. 12. günlerinde hafif karın ve kasık ağrılarım birde göğüste biraz şişlik ağrı olmuştu. Adetim gecikince asıl ağrı ve sancılar o zaman başladı her an adet olacam diyordum korkuyordum. Ayağa kalkıyordum uzanıyordum geçmiyordum tabi ara ara oluyordu ama adet sancısı gibi test yaptım pozitif gördüm. Doktoruma mesaj attım tutunma aşaması olduğu için adet ağrısı gibi sancıların olması normaldir demişti