Ayssa202 Kızlar bugün 4. Günüm afedersiniz ama aşırı gaz var ve sağ kasığım da çok ağrı var bunlar normal mi
Fidannn1 Merhaba bende aşılama oldum 2 Mayısta çok şükür tuttu karnımda benimde şişlik vardı ama gaz çok yoğun değildi kasık ağrısı çok fazlaydı
8143 Ayssa202 hayır canm mart ayında oldum aşılama tutmadı adet oldum ma nisan ayında kendiliğimden hamile olduğunu öğrendim Rabbim herkese nasip etsin🤲
Fidannn1 Ayssa202 bir yerlere uzanmamaya, çok eğilmemeye, ağır bir şey kaldırmamaya dikkat ettim onun dışında günlük yaşamıma devam ettim işime gittim.Günlük 2 litre su içmeye özen gösterdim
Ayssa202 8143 Allah kucağınıza almayıda nasip etsin inşallah ismim Ayşe lütfen dua eder misiniz bana da
8143 Ayssa202 teşekkür ederim canm etmem mi hiç Rabbim sana ve tüm isteyenlere en yakın zamanda en güzel haberi almayı nasip etsin🤲🤲🥰🥰