Minnosizmmm Amin canım darısı başına inşallah🙏🏻
10.000 tutmuştu yani 2 tane daha embriyom kalmıştı onları da dondurduk onun parasıda içinde ne olur ne olmaz hala 2 tane yavru beni bekliyor☺️
Biz de 1,5 yıl denedik olmayınca gittik eşimde problem çıktı varikoseldi doktor eşime vitamin verdi 3 ay içti ama yine olmadı. Sonra aşılama yaptırın dedi. Biz de tüp bebek dr gittik o da tüp bebek başka çare yok dedi. Bence siz de tüp bebek doktoruna bi görünün histeroskopi ameliyatı yapıyorlar kamerayla girip açıyorlar