Yineyenidennn Oğlıma hamileyken baştan sonra herşey çok güzel kolay geçti, şuan iki kızıma hamileyim baştan beri mide bulantısı, koku hassasiyeti, ağrı sızı ne ararsan var hemde en üst seviyede 😀 Kız hamileliği zor olur derlerdi ama ihtimal vermezdim.🫢