Yineyenidennn
İlk bebeğimde mide bulantısı çekmiştim 6.aya kadar hiç bişey yiyemezdim erken doğum riskin de vardı sürekli yatmak zorumdaydım şu an ikinciye 36 haftalık hamileyim mide bulantısı nedir bilmedim hiç çok rahat geçiriyorum sadece bel ağrısı var artık normal o da son günlere girdik ilkinde 7 aylıkken doğuracaktım nerdeyse bunda 36 oldu hala doğum belirtisi yok 😅🥰