Yineyenidennn ilk hamileliğimde hiç bir belirtim olmadı bulantı halsizlik vs. Çok güzel bir hamilelik ve doğum geçirdim oğlum oldu. Şimdi 34+2 kızım olacak inşallah yaşamadığım şey kalmadı bulantı, kusma, bel ağrısı, halsizlik, başta riskli gebelikti çok şükür şu an geçti.