Pamuk5 ben 2 sene önce Aytakın hocayla doğum yaptım ve hastanedeki tüm doktorları tek tek dolaştım Saadet hanım, Esra hanım, Canan hanım, Semra hanım ama en büyük pişmanlığım en son Aytakın hocayla karşılaşmam oldu yine de en büyük şansım da kendisiyle doğum yapma fırsatım oldu şimdi ikinci gebeliğimdeyim ordan taşındığım halde tekrar Pendiğe gidip Aytakın hocayla devam ediyorum