alpanne3 ben 12. Haftama kadar sinem hocaya gidiyordum çok memnundum kendisi acıbademe geçtiği için başka bir doktor arayışına girmiştim çevremde de çok övüldüğü için 16. Haftamda aytakın hocaya gitmeye karar vermiştim. Gittiğimde de hiç öyle başka bir doktordan geldin vs gibi bir konusu olmadı. Kendisinin sosyal medya yorumlarında da doğumuna yakın tanışanlar ve tercih edenler olduğunu okumuştum. Zaten gittiğinizde sizde anlarsınız dünya tatlısı bir kadın :) inşallah bende doğumumu onunla tamamlamayı planlıyorum sürecimiz şimdilik onunla devam ediyor