Pamuk5 Maeshatr eğer doğum yapacağınız zaman doktor mesai dışıysa ve siz o doktoru istiyorsanız ek ücret ödeniyor fiyatını 3500 diye hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam tabi ki
Zulalaydmr Maeshatr valla ben izinli gününde doğum yaptım kendisini istediğim için ek ücret verdik mesai saati dışında da aynı şekilde esktra veriyorsunu
Maeshatr Zulalaydmr a bak bunu hiç düşünmemiştim. Birde ilaçlar konusunda hocanın tepkisi nasıl ilaç dayatan bir hoca mı yoksa kişiye mi bırakıyor
kalorisizpatates Pamuk5 normal doğum yanlısı bir doktor galiba hastanede ssvd ve suya doğumu yapan tek kişi ve ayrıca estetik uzmanlık Alanı olduğu için sezaryen ameliyatını da çok başarılı yapıyormuş iz kalmadan. Ben de kedisine gidiyorum çok iyi bir doktor😊
Pamuk5 Maeshatr 12. Haftamda gittim folik asit kullanıyordum başka doktor vermişti o bittiğinde bunları kullanmaya başlarsın demişti d vitamini ve multivitamin yazdı ben aldım kullanıyorum öyle herşeye zorlayan biri değil neden kullanman gerektiğini sorarsan cevaplar çok güler yüzlü biri
Zulalaydmr Maeshatr ilaçtan kastın epiduralse sana soruyor istersen yapalım diğer takviyeler doğumu başlatmak için önerdiği şeyler hep bitkisel şeylerdi ben hiç ilaç kullanmadım vermedi de zaten
Maeshatr Pamuk5 ay çok sağ ol ben hap yutamıyorum ve bu da beni çok strese sokuyor hani zorla hap yazan doktorlar var bu durumda yalan söylemek zorunda bırakıyorlar bende bunu istemiyorum doğrusu tepkisi ne olur diye size sormak istedim birde kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetinizi 🙏🌸😊
Pamuk5 Maeshatr ben giderken çikolata yedim ve vişne suyu içtim 12 haftalıktı hemen belli etti kendini
momzuzan Pamuk5 ben de kendisinde doğum yaptım çok memnun kaldım ve çevremde herkese öneriyorum. İlgisiyle, alanında uzmanlığıyla, iletişimiyle mükemmel bir insan, harika bir hekimdir 🥰
Ggamz kalorisizpatates bende Aytakin hanıma gidiyorum çok iyi ve suda doğum istiyorum komşumda suda yaptı o yönlendirdi beni gayet memnunum bide özel ebe tutmayı düşünüyom ama bakalım
Maeshatr Pamuk5 ay benimde 12 hafta 4 günlükken gitmiş olacağım sizin yaptığınız gibi yağacağım o zaman bende ☺️
panpancabo Pamuk5 merhaba, ben de aytakın hanımı düşünüyorum da şu an güncel muayene ve zorunlu s. doğum ücreti nedir biliyor musunuz?
Bb2124 panpancabo normal 41000 zorunlu sezaryen 47000 mesai saati dışında doğum olursa 9000₺ çağırma ücreti
Semanurry Pamuk5 ay benim doktorum o kadar çok seviyorum ki onu 💖💖💖💖 ben ilk doğumumu farklı hastanede sezaryen olarak yaptım 2.doğumum ssvd oldu 💖 Şimdi 3.bebişime hamileyim yine aytakin hocamla devam ediyorum yoluma
Maeshatr Semanurry ay nende gideceğim 19unda ilk defa mersk ediyorum inşallah iyidir ve yumuşak davranıyprdur da devam etmek isteriz epey güzel yorum okudum ☺️
panpancabo Bb2124 bunlar zamlı ücretler mi acaba bilginiz var mı, bir de muayene ücretini de öğrenebilir miyim
Pamuk5 Bb2124 bu fiyatları ne zaman aldınız ben 1 ay önce sorduğumda normal 33 sezeryan 38 demişlerdi sanırım ama haziran temmuzda zam geleceğini de belirtmişlerdi