Maeshatr eğer kendisine doğum yapmak istiyorsanız ek bir ücret ödüyorsunuz mesai dışı olduğu için sanırım yine tam emin olmamakla birlikte, ilk doğumumu kendisine yapmıştım bende zorunlu sezeryan olarak çalışma günü olduğu için ek ücret ödemedim. Bunları hastane belirliyor zaten