Pamuk5 Kızlar pendik medipol hastanesinde dr aytakin muhammadaliyeva diye bir doktor varmış internetten yorumlara baktım çok güzel yorumları var muayene olan ve doğum yapan var mı tavsiye eder misiniz? Vücudum müsade ederse normal doğum istiyorum bu arada
tahamommy Pamuk5 kadını sadece instagramdan takip ediyorum ve hayranıyım diyebilirim ama bana çok uzak olduğu için gidemiyorum 🥲
Brlsltn Pamuk5 İlk doğumumu Aytekin hanım yaptı çok memnun kaldım şimdi ikinci bebeğime hamileyim hiç düşünmeden ona gidiyorum mükemmel doktor doğal doğumcu kesmeden sabırla bekleyerek doğurtuyor ilk doğumum kesi dikiş yoktu mükemmel yönetiyor süreci sezaryen olan arkadaşlarım da çok memnun kalmış hemen ayağa kalktıklarını söylüyorlar işini hakkıyla yapan nadir doktorlardan
momzuzan Pamuk5 ben de kendisinde doğum yaptım çok memnun kaldım ve çevremde herkese öneriyorum. İlgisiyle, alanında uzmanlığıyla, iletişimiyle mükemmel bir insan, harika bir hekimdir 🥰
Semanurry Pamuk5 ay benim doktorum o kadar çok seviyorum ki onu 💖💖💖💖 ben ilk doğumumu farklı hastanede sezaryen olarak yaptım 2.doğumum ssvd oldu 💖 Şimdi 3.bebişime hamileyim yine aytakin hocamla devam ediyorum yoluma
Aalp Pamuk5 çok memnunum kendisinden her konu da soruma cevap veriyor, wp üzerinden bir problem varsa yazıyorum ilk müsaitliğinde cevaplıyor
Seydabilgili98 Ben saadet hanima gidiyorum . Gercekten o da cok ilgili gitmeden evvelde aytakin haniminda iyi olduğunu duymustum
Gamzis41 Ben de 31.haftadayım aytakin hoca ile takipliyim. Çok çok memnunum telefon numarasını da veriyor, kısa zamanda yanıtlıyor soruları tatmin edici bir şekilde.
Aalp Pamuk5 Aytakin hanım tamamen sizin istediğinize göre hareket ediyor, vajinal doğum sabır istiyor bekleme istiyor kendisi çok sabırlı bu konuda eğer uygun değilse en uygunu hangisi ise ona yönlendiriyor
Pamuk5 Nuurky 33bin normal 38 bin sezeryan dediler bana geçen hafta ama haziran temmuz gibi zam gelecekmiş
Zulalaydmr Bende 36+6 dayım hatta yarın kendisine randevum var devlete gidiyordum ama vazgeçtim iyi ki geçmişim aşırı ilgili ve aşırı iyi bir doktor normal doğum istiyorum ama korkuyordum sayesinde bütün korkumu yendim