Psikoanne Genellikle 37-38 itibari ile açıklık bakılıyor, bakılması da gerek, geçen haftayi 38+1 olduğumuzda ilk kez çatı muayenesi oldum, herhangi bir açıklık yoktu, yarın tekrar muayene günüm yüksek olasılıkla tekrar bakıcaktır, bundan sonra doğum sürecinde ve başladığı andan itibaren hep kontrol edilmesi gerekiyor