Psikoanne ya işte ilk gebeligimdi şehir hastanesi galiba öğrencilere baktiriyorlardi beni denek gibi kullandılar resmen psikolojim bozuldu .sonra ebe kanser taraması yapmak istedi ya dedim ben artık psikolojik olarak iyi değilim sonra yaptırsam olur mu . Yani o kadar kötü oldum ki çocuğum makat pozisyonunda olduğu için 2 haftaya bir gitmek zorunda kaldım suyunda azaliyordu .Zaten sezeryan sonrası 2 hafta o bölgem felaket acıdı .Ebeler suyunun geldiği anlamadı sürekli ellerini soktular , taki erkek olan gelene kadar .