Elsanur merhabalar benim de anlattığınız gibi ilerledi dün muayene oldum 37. haftadayım bebek aşağı inmiş dedi doktorum ve çatı muayenesi yaptı. açılmam olduğunu eve gidip yatmamı söyledi pazartesi sabah yatış için gel dedi ufak ufak sancılarım oluyor dayanılmayacak gibi değil ama suni almak istemiyorum. sizin süreciniz nasıl gelişti