anneoluyorumm13 niye bu kadar dert ettiniz ki.. tombiş olunca sıkıntı olmuyor..sadece doğum şekliniz değişebilir.. ben ilk oğlumu 40+0 da 3920 gram doğurdum.. hep önde gidiyordu hamileyken.. sezaryen olmasam daha geleceği yoktu.. şimdi 7 yaşında ama zayıf öyle tontiş değil.. ysşına göre boyu kilosu normal ama tontiş değil.. bebekken tontiş oluyorlar.. büyüyünce olmuyor.. sizde çok dert etmeyin..ayrıca böyle ulu orta sürekli dile getirirseniz nazar değer mazallah.. dikkat etmek lazım..sağlıkla kavuşun inşaAllah..