anneoluyorumm13 Hanımlar yardım edin 30+5 bebek kilosu 2206 gram nasıl yavaşlatabilirim ben bu tosbişimin kilosunu şekerim yok amniyon sıvım bugün normal çıktı çocukumun kilosunu acayip kafama taktım kilo alımı nasıl yavaşlatılır
fatmaanuurr22 anneoluyorumm13 canım bizim bebişte önden gidiyor maşallahı var ama genelde genetik oluyor bu durum ☺️ bende en son 28+4te gittiğimde 1419gramdi bakalım yarın kontrolüm var 31.haftaya giriyoruz kaç kilo olmuş minik hanım
anneoluyorumm13 Blackkk ay aslında öyle aman aman birşey de yemiyorum niye böyle oldu anlamadım üzüldüm de benim yüzümden mi böyle oldu diye
anneoluyorumm13 Sevda_kygszz ay ne yapıcam neden böyle oldu hiç bilmiyorum içime dert oldu ne yapsam normale döner acaba
anneoluyorumm13 fatmaanuurr22 bunun bebeğimin sağlığı açısından bir sıkıntısı varmı hafta ilerledikçe Allah korusun bebekte birşey olur mu acaba ben çok paniğim
anneoluyorumm13 Azraa33 keşke normal olsa doktor 3 hafta ileri dedi ne yapıcam ben ne olucak şimdi hiç bilgim yok
Glhayat_54 Hersey normalse sıkıntı etmeyin kilo alası varmış 😊 sadece normal doğumsa eğer zor olur dıyorlar
anneoluyorumm13 Glhayat_54 şuan normal sağlıklı dedi doktor ama ilk gebeliğim ben birşeyi ters mi yaptım bebek tombik oldu bilmiyorum süreç nasıl olucak kötü mü onuda bilmemek beni acayip tedirgin ediyor
anneoluyorumm13 Ebru1234 Allah razı olsun başka ne yapabilirim ekmeği hiç mi yemeyeyim yoksa gün içinde bir iki dilim yesem olurmu arada bir simit yiyordum onu tamamen keseyim o zaman
Tatlisanne42 anneoluyorumm13 mesela ne yiyorsun gün içinde canım nasl besleniyorsun ona göre soyluyelim
Azraa33 anneoluyorumm13 bana normal dedi diğer çocuklarıöımda gelişimi böyleydi 3.500 doğuruyorum bu 3. Çocuğum takmayın kafanıza
fatmaanuurr22 anneoluyorumm13 2 hafta önde olması normal karşılanıyor genelde canım ama yinede karbonhidrat tüketimine dikkat etmek lazım
Ebru1234 anneoluyorumm13 tamamen kesme enerjisiz kalırsın 2 dilim ye sabah ve akşam yemeklerinde. Karbonhidrati azalt yani çok da yararli bir şey değil.
miniminibebek anneoluyorumm13 benım de 2.5 hafta önde gidiyordu nazar değdirdim oğluma dün gittim sadece 1 hafta önde dedi 🥹moralim bozuldu seviyordum tosbişim diye
Emine_pektas01 kayramertannesi normal hurma mı ama bi ara dogumu erkenleştiriyor diye duymuştum yanlış mı hatırlıyorum acaba
anneoluyorumm13 fatmaanuurr22 ben ekmek simit yiyorum ya onları kısayım bari ondan olabilir o zaman çünkü yarım ekmek arası peynir domates yiyorum kahvaltıda bir sonraki kontrole kadar ekmek yemeyeceğim inşallah işe yarar ❤️
sadbut anneoluyorumm13 benim de o haftalarda öyleydi kendiliğinden normale döndü hatta bana çok ilerden gidiyor demişlerdi bir sonraki kontrolde tam haftasını yakalamıştı
anneoluyorumm13 Azraa33 çok teşekkür ederim ya ilk gebelik oluncada insanın aklına bir sürü kötü senaryo geliyor inşallah sağlığına bir zarar gelmez❤️
NurYm anneoluyorumm13 merhaba benim ilk bebeğim 32+0 da 2698 gramdı ☺️ normal doğamadı sezeryan ile doğurdum 💙 yani iri bebişler doğamıyor maalesef inşallah Allah gönlünüze göre bir doğum nasip eder ☺️
anneoluyorumm13 NurYm kaçıncı haftada sezeryan oldunuz acaba erken doğma ihtimali var mı minik kuşumun ☺️☺️