Bende bugun 40+0 oldum muayinede doktor bebek 3900 dedi ve dogum belirtim hic yok doktor o kadar buyuk bi gobegin yok sanmam bu kadar kilolu dogsun dedi bazen makinalar olcumleri net vermezmis diğer kizlarimda 3.400 dogdular normal yolla bu iri olursa sezaryan derse diye endiseliyim sekerim bi hastaligim yok normal besleniyorum iki ogun meyveylede pek aram yok saframda tas var her seyi yiyemiyorum