Ilgaz01 Asdfghk var sun bende yaptım kaset test koyulması senle adet günüm aynı pazartesi 400 çıkar belki diyorum daha acele etmezdim ama nobet tutamaz alacam hastaneden
Asdfghk Ilgaz01 cidden mii inşallah artsın bi an öncee ya bulantı yok aniden baş agrısı gelip gidiyo, sık idara cıkma var, gögüslerm şişti bide arada sağ gögsümün içinde sanki bişey geziyomus gibi olyo
Ilgaz01 Asdfghk him göğsüs ağrısı da pis oluyo hafif hafif midem bulanıyor gıcık oldum çok erken daha keyif zamanimdi diyorum
Tazeanne56 Asdfghk bence yerleşme kanamasıdır canım bir sorun olduğunu sanmıyorum hayırlı olsun gebeliğin Allah sağlıkla ilerleyip kucağına almayı nasip etsin ben de bat 30 Mayıs 6 gün var ama test yapıp yapmamakta kararsızım 10 günden fazladır bulantım var arada birkaç gün kesildi dünden beri tekrar başladı bir de gözüm kararıyor inş bişey vardır şimdi sen de erken öğrendin ya bu da umut oldu bana 🥰
Asdfghk Ilgaz01 bence asıl pis zaman baslangıc gibi yaa ilk 3 ay sıkıntı sonra rahatlarz son kısımdada sıkıntı çekerz gibi😂
Tazeanne56 Asdfghk ayy keşke ama evde yok dışarı çıkmam lazım bugün bir ara çıkıp alıcam yarın ilk idrarla yapıcam inşallah 5 gün kalmış oluyor yarın
Ilgaz01 Asdfghk daha yapamam artık emin oldum saldim artık pazartesi kan verip belge alirim fazla üstüne düşmek iyi olmaz