Mariam1 Ilgaz01 bence var benim de 11 gün kaldı sözde ilaç içmem lazım son 1 senedir karışık 11 masita biti reglim ve en geç 24 günde bı olmam lazım ama daha erken oliyiorum bilmiyorum ya yapsam çıkar mı diye bilmiyorum ki
Mariam1 Asdfghk şuan bişe varketim benim gebelikte bacak tüyleri dökülür tam 6 ayı 6 7 ayida ful dökülür şuan dökülmüş zaten çok yerde tabi bunun sebebi başka bişey yoksa
Mariam1 Asdfghk alsam da burda testler zatn gecen ayi hep çizgi çıkardı inteneten sipariş edemiyorum kartım yok kocamın kulaniyorum oda ona gidiyor mesajlar kızıyor test alinca,🤣
Mariam1 Asdfghk 2 çüçükla giderim de çıkmazsa o sıkıntı eşim binim için herşeyi alir ama test gelince parmam yok diyor adam haklı 🤣