Asdfghk bence yerleşme kanamasıdır canım bir sorun olduğunu sanmıyorum hayırlı olsun gebeliğin Allah sağlıkla ilerleyip kucağına almayı nasip etsin ben de bat 30 Mayıs 6 gün var ama test yapıp yapmamakta kararsızım 10 günden fazladır bulantım var arada birkaç gün kesildi dünden beri tekrar başladı bir de gözüm kararıyor inş bişey vardır şimdi sen de erken öğrendin ya bu da umut oldu bana 🥰