yesimvera Zarifokur ben 2 yıldır kullanıyorum hiç işe yaramıyordu tabi adetimde düzensizde ondandır büyük ihtimalle
Zarifokur yesimvera hayır adet düzenliyim yok benim 2 gün oynar sadece ama oda arada genelde zamanında oluyorum
Esnsntrk Asdfghk yaa benim de 2 Mayıs son adet. Beklenen de 28 Mayıs. Kan da çıkmadı benim. Sizin yumurtlama gününüz korunmasiz ne zaman oldu ayıptır sorması
mor_menekse1 Hilaysn hadi ya kız daha varda zaten bnde acili boş görünce verdim salı günü negatif çıktı adetimizi bekleyelim
Nuriay Asdfghk 5 gün kala bu kadar belirgin çıkması her halde adetden hemen sonra yumurtlaman olmuş canım ama yinede başka bi güvenilir test yapın sonra kan verin
Asdfghk Doktoruma gittim akıntım var diye kimyasala dönme durumu var dedi ilaç verdi dua edin bana olur mu
mor_menekse1 Asdfghk yaa üzülme insAllah sağlıkla tutunur stres yapma dinleen dua etmekten başka bir şey gelmez insanın elinden