GirlandBoy_Mom ilk hamileliğimde benim de aynı şekildeydi. Sabahları çok sis uyanıyordum. Bu gebeliğimde sağlık problemi sebebiyle şekeri ve kahvaltıda 2 dilim ekmek harici karbonhidratı sıfırladım 27.hafta itibariyle. Su an 34 haftalık ikizlere hamileyim ve hiç ödem problemim yok. ama bazen dayanamayıp akşamları tatlı ve çikolata yiyorum 😕 o akşamın sabahı mutlaka ellerim ve yüzüm şiş uyanıyorum.