GirlandBoy_Mom Amine95 tatlı fazla yiyorum kendimi tutamıyorum ihtiyaç duyuyorum tatlıya devamlı hiç farketmedim belki de o da yapıyor 🥲
Amine95 GirlandBoy_Mom evet insan çok ihtiyaç duyuyor. İlk başta kesmek de çok zor oluyro ama en azından biraz azaltabilirseniz rahatlayabilirsiniz. Tabii başka nedeni de olabilir ama benim tecrübe ettiğim bu şekildeydi. Geçmiş olsun 🌸
Aleffb GirlandBoy_Mom bende aynıyım Birde çalışıyorum ;( 37 ye kadar devam .. evdeyken en azından ılık duş iyi geliyor .
GirlandBoy_Mom Aleffb evet dinlenmek duş iyi geliyor sizin işiniz daha zor ben evdeyım ama yinede ayakta fazla kalınca şişiyor