EbruZrlu Ben kasık ağrım var diye gittim adetim 4 gün geçmişti hamilelik düşüncesi gelmedi aklıma o gün değerim 74 çıktı 3 gün sonra gittim 264 çıkmıştı şimdi 6 gün geçti aradan yarım saat sınra sonuçlrı göstercem bakalım kaç bence senin daha fazla artmıştır canım git düşünüp duracağına aklın rahat olsun