Merhaba anneler.öncelikle Rabbim el Mübdi ismi ile(yoktan var eden)bebeklerimizi kucağımıza almak nasip eylesin.bebimde ilk öğrendiğimde 243.5 di perşembe gecesi dün yaptırdım 2000 çıktı.doktorum pazartesi günü binlerde olursa gözün Aydın deriz demişti benimki ikibinlerde çıkınca acaba ikiz mi dedim.ben üç tane düşük yaşadım kızlar bir senelik evliyim Rabbim yıllarca olmayanlara yardım etsin önce sabır sonra da hayırlı evlat nasip etsin .bana deseler ki ikiz olmasını mı istersin yoksa bir tane olsun diğerini başka bir olmayanın mı olsun ,başka hasret çekenlerin olsun derim bir tane olsun sağlıklı olsun 🙏🙏🙏