EbruZrlu Bende bugün tekrar kan vercem umarım artmıştır değerim çok düşüktü geç döllenme mi oldu acaba🤔
Ceydaa61 EbruZrlu ben de aynı durumdayım. Perşembe kan verdim 270 çıktı. Bugün de berdn sonucu bekliyorum. İnşallah sağlıklı yükselmiştir
MehmetMelekKse Sevilaydmrc özür dilerim bende 8 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bu bahsettiğiniz değer hangisi
EbruZrlu MehmetMelekKse canım bhcg değeri normal bir kadında 0-5 arası olabiliyor ama hamile kadınlarda bu değer yani hormon yükseliyor hamile olduğunu oradan anlıyorsun değere göre kaç haftalık olduğu vs öğreniliyor
Sevilaydmrc MehmetMelekKse estağfurullah canım beta hcg değeri hamile olduğunun göstergesi bir nevi kan tahlillerinde direk çıkıyor zaten inşallah iyi haber alırsın
EbruZrlu Ceydaa61 tamam canım ben de akşam vercem inşallah hadi hayırlısıyla güzel haberler verelim 😊🙏🏻
SelinTrkan Ceydaa61 benim de yarım saatim var çıkacak sonuçlar inşşlah senin gibi hayırlı haber alırım canım hamişlerin duası kabul olurmuş dua et bize 🙂
Hsjsksldoerno Kızlar benim adet geçikti 3 gün sonra kan tahlili yaptırdım 1400 çıktı aradan 3 gün geçti 4500 çıktı ikiz olma ihtimali oluyor mu
Ceydaa61 Hsjsksldoerno 3 gün için artış normal bence. Ama muayene olmadan bilemezsin tabi. Ne zaman gideceksin doktora
Sevilaydmrc Hsjsksldoerno canım normal dedi bana da doktor benim de 3gün gecikmiş 1343 idi Birgün sonra hemen 2367 olmuş bugun gittik gördük bebişimizi keseyi tekti
Ilkannelik Brcdrs hayırlı olsun öncelikle 12. Haftada ikili test . 3 lü test gerek görülürse yapılıyor
Hsjsksldoerno O zman benimki normal gittim de keseyi çok zor gördüler 2 ayrı doktora gittim ikiside hem alttan hem normal muane etti biri keseyi gördü diğeri göremedi ama çok şükür gördüler😊
Sevilaydmrc Hsjsksldoerno sorun yoktur canım inşallah bize de 20 gün süre verdiler tekrar gelin kalbimizi dinleyelim dediler inşallah 👶🙏
Ceydaa61 EbruZrlu 4 gün önce 270ti bugün 1555😍 şimdi de doktor randevuma gidiyorum. Hayırlı haberlerle dönerim inşallah🙏🏻😍