36+1 im bebek aşağıda sürekli baskı yapıyor doktor 27sinde çağırdı günü konuşalım bayramdan sonraya bırakalım diyor. Ben bayramdan önce alsın istiyorum ama 37+4 oluyorum alır mı bilmem? Bayramda bişey olur diye ödüm kopuyor. Bakalım hakkımızda hayırlısı hepimizin