Melissayda 36+0 28 mayısta kontrolüm var inşallah minik kelebeğim 12 haziranda gelecek ikinci gebeliğim temizlik işleri ile uğraşıyorum 🥰 @Sule45
Sule45 Melissayda biz hala tarih bilmiyoruz 27sinde benimde randevum ne diyecek bakalım doktorumuz 🥲 bayramın geçmesini bekleyecek mi
Nacyax Sule45 benimde 36+4 sona geldiğimi hissediyorum artık 🤗🥹 sizde ne gibi değişiklikler var sancılarıniz falan oluyor mu ishal vs
Sule45 Nacyax ishallik var evet ama karnım düşmedi daha aşağıya ağırlık çok çöktü çok zor işleri yapıyorum bel ve sırt ağrım var sizin 🥲
Ceyda_Aras Kanatahatice1 Haziran 18 eğer 40 haftalık doğarsa bakalım normal olduğu için bilemiyor insan ne zaman geleceğini 🤭
Kanatahatice1 Ceyda_Aras benimde normal doğum 18 Haziran ama doktorum 9 Haziran da alırız dedi yarın kontrolum var kesin birdey söyler o zaman benim planlı sezeryan olucak doğumum 🙂
Nacyax Sule45 aynen öyle zaten başlarda hiç yemek yapamıyordum kokudan şimdi bel ağrısından yapamıyorum
Nacyax Sule45 bende evimde rahatım karışan olmasa eşim sürekli babamı ara babam gelsin diyor kayın babam geldiği zaman da mutfaktan tut corabima kadar karışıyor öyle olunca da hiç rahat edemiyorum iki haftalığına anneme gittim demedigini bırakmadı valla
Lem Efnan_Meva aynıyız sizinle bi doktorum 11 Haziran dedi diğeri 6 Haziran dedi herhalde 6 Haziran da olacam
Lem Kanatahatice1 benimle aynısınız bir tane doktorum 6 Haziran da 38 haftalıkken alırım diyo diğer 11 Haziran ama ben 6 haziranı seçiyorum :)
Kanatahatice1 Lem hahaha beklemek istemiyoruz artık sağlıklılarsa alsınlar kavuşalım artık Allah’ın izniyle 🥰😂
Lem Mhtp5959 seninle aynıyız yok ya bayramda 38 haftalık oluyoruz doktorum 6 Haziran da alalım dedi tmm dedim