36+1 haftadayım :) işlerimi bitirmeye calısıyorum gurbette olunca tek basıma eşimle yavas yavas yapıyoruz bu cumartesi sabah doktor gün vereceğini söyledi kan tahlili yaparız falan demişti. Daha hastane canta o hazırlamadım yarın hazırlıyacam oda cumartesi doktora gideceğim bişey Olursa arabada dursun diye 😅