Demet10 Ben 2. Sezaryenimi Perinatoloji uzmanı ile yaptım. Gebeliğim başta riskli değildi ama eli çok hafif, çok başarılı dendiği için kendisini tercih etmiştim. Daha önceden de sezaryen tecrübem olduğu için gönül rahatlığı ile söylüyorum çok farklıydı. Vajinal doğum olsa bu kadar rahat olmazdı belki de abartısız. Çok çok daha hassaslar ameliyatlarında. Allah’ın izniyle siz de doğru Perinatolog ile güzelce atlatırsınız. İçinizi ferah tutun