Demet10 ikizlerimi orada doğurdum ve yenidoğan hemşireleri , ameliyathane ekibi çok iyiydi Allah onlardan razı olsun. Arkamda oğlumu bırakarak girmiştim doğuma tahmin edersiniz ruh halimi endişelerimi. Ama ameliyathanede bile hemşireler ben ağlarken korkarken saçlarımı seviyorlardı🥹 uyandığımda oğlumu sormuşum direk, hemen bir hemşire telefon verdi aradılar falan. Çok duygusal zamanlardı ve o zamanlrda ameliyathanede ki destek bence çok çok kıymetli. Ama memnun kalmayanlarda olmuş herhalde ne beklediğimize göre değişiyor memnuniyet. Gece hemşireler gelir kızlarımı emzirtir, uyutup giderlerdi 🥲