Demet10 Erken doğum sancılarım başladı. Sancı çekince eski sezaryen yerim inceldi. Rüptür riskim vardı. Aslında doğum önerildi ama ben kabul etmedim. Takipte kaldık. Amniyotik kese rahmimi tutmuş. Doğumdayken yırtılmak üzere olduğunu söylediler. Atlattık şükür.