Deryyyaa
Öncelikle geçmiş olsun . Sadece benim düşüncem herkesin ki farklıdır belki ona lafım yok ama Trabzon sağlık acısından 0 berbat bir şehir . Yani aklı olan Trabzon’da ne özele ne normal devlete gider hadi özele gidersin paranı verdigim için az birşey iyi davranırlar ilgilenirler ama devlet hastanesi berbat birşey . 3 yıldır Trabzon’da yaşıyorum gebelik zamanı kan ve idrar vermem lazımdı gittim verdim doktorun bana dedigi cevap sonuçlarına e nabızdan bakarsın. Hemşire veya doktor olsam bakarım veya anlasam tamam derim düşünün yani en basiti bu . Yani imkanın vars Trabzon’un sağlık konusunda güveniniz olmasın başka şehire gidin. Normalde ben Şanlıurfalıyım imkanım oldukça Şanlıurfada gidiyorum çocugumu götürüyorum .